STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PRIOPĆENJE ZA JAVNOST
DIJALOGOM PROTIV DESPOTSKOG MONOLOGA
Nevjerojatno, koliko je
prozirno, slabo ali djelotvorno, oruđe protiv života Hrvata u Hrvatskoj, a koje
se vremenski već toliko dugo upotrebljava. Zašto? U Hrvatskoj se zlo
gomilalo pa se ispunio dovoljan razlog. Pitanje je koliko smo žrtve
naivnih očeva obezglavljenog naroda i dalje, koliko po navikama, koliko je
kriva ova generacija za stanje i uvjete u Hrvatskoj koji nisu za budućnost –
život?
Koliko se spoznalo da se
sloboda mora zaslužiti po duhovnim moćima? Naročito kada i dalje . . . hrvatske
svjetovno političke „elite“ ne pokazuju zrelost za preuzete dužnosti, pa ističu
ropsko - osjetilnu ćud, izjavljuju, dok se urušavaju duhovne vrijednosti u
Hrvatskoj, kako danas Hrvatima prije svega treba materijalni prosperitet.
Očito, odaju se u skladu s ovim vremenom i potrebama eksploatatora, uvjereni,
po odgoju i izjavama svojih očeva odbjeglih u šume u drugom svjetskom ratu, da
su postali od majmuna.
Dakle, ustajale
žabokrečine, monotonije po navikama su krive, što generira zla, očekuje
se da će netko drugi rješavati probleme koje su, dok im je narod dozvolio,
stvorili. To je smiješno, to može samo neredom smeten čovjek očekivati i tako
pokazivati tko je i kako proturječi logici zdravog razuma – životu. Tako
pokazuju samo osjetilnu razinu koja pripada životinji.
Rekapitulacijom, šumari su
pokazali naročito preko grobnica kojima svjedoče da su i onda sijali
smrt, sami sude sebi koliko su djelotvorni i poticajni bili kako onda
tako i sada.
Čovjeku samokritika –
proporcionalno pomaže koliko sudjeluje u dijalogu, a kritikom se proturječi
tendenciji monologa despota. Dakle, samokritički dijalogom brani se život,
vlastiti dom i domovina, što može vrjednovati i cijeniti uredan pojedinac,
kojem je stalo do reda u vlastitoj zajednici. Pomoću dijaloga u životu čovjek
se izdiže iznad tijela, spoznaje da je slobodan, izlazi iz okova stvaranih po
osjetilnim zakonima kao uzrocima svoje sudbine.
Ostali, kojih nije briga za
državu, koja je uvjet čovjeku - društvenom biću - ili jednom narodu
u cjelini, pobornici su nerada, ovise o materiji, pa kao cirkusanti pravdaju
sebe dok služe kao robovi u okovima u vlastitoj državi.
Dakle, čovjek zavaran po
„slobodnoj“ volji ( jer sloboda je odraz spoznaje, a ne . . . ) proturiječi
životu na Zemlji, prepusti se neredu i griješi, umjesto da je budan i aktivan
radi života. Kao što je dijalog način koji potiče na spoznaju radi života koji
teče, tako je monolog stil i uzrok tendencioznog zaustavljanja života, pa
zastupnici monologa naročito kao vlastodršci pomoću tehnike, tj. njihovih
sredstava za javno priopćavanje, plasiraju uglavnom „istine“ koje se ne
poklapaju sa stvarnošću, a sve zbog osobne koristi, jer takvom stilu smetaju
vrijednosti i dijalog.
Ti odmetnici od života
pokazuju da je čovjek slab i ranjiv kada se neredom, egoistički odmetne iz
vlastite zajednice. Monologom pokazuje samo jednu stranu i to lošu, sebe kako
truje nevine i pospane duše, koje postanu plijen i uz pomoć njegovih sredstava
za javno priopćavanje, monologa – diktata – „kategoričnosti“ radi osobnih
interesa – koristi; što proturječi etici i zdravom razmišljanju.
Najveći broj na Zemlji, ili
u jednom narodu, su nevino – naivni koji su pogodni za despotsko manipuliranje,
pa varalice iskorištavaju narod kao trovači. To mogu samo bezdušni, pa ne mogu
biti samokritični, slobodni niti odgovorni.
Uglavnom tako despoti,
pomoću svojih glasnogovornika, varaju, koriste naivne duše ili narode
pritišćući ih silom, ratovima, eksploatiranjem i drugim načinima razaranja.
Paralelno uvjeravaju, ispiru mozgove pomoću sredstava za javno priopćavanje.
Osjetilni despoti nameću se dušama koje žive veselo i uvijek su zahvalne za
život.
Doista, gledano iz kuta
života, posrnule duše nisu svjesne da su radi materije na Zemlji otrovale sebe,
da pokazuju sebe kao odraz nereda dok preživljavaju kao varalice i opomene, točno
kako i koliko su prigrabili za sebe materijalnog - koristi, dok nisu birali
sredstva i sude sebi. Takav pojedinac ili narod, u agoniji – paklu, ignorira
činjenično stanje i statistiku da je svaki narod specifičan i sebe tako
pokazuje, da je većina jednog naroda nevino – naivna i pogodna zlu za
širenje takve tendencije, ali samo dok Čuvar života ne pokaže stvorenju i
umrtvi ga kao materiju, kojoj se podredilo po želji. Njegova slobodna volja
tendirala je previše u pravcu nerada, protiv života.
Dakle, dezorijentirana,
urušena, pojedinca ili narod zaustavi njegov nered, pa mu Život više ne
dozvoljava trovati, nakon . . . , što drugo nego da bude opomena, i to pravedno
toliko prema zasluzi, koliko su odabrani po neredu, odabrali prezentirajući
sami sebe, što adekvatno pokazuje koliko su pali po iskušenjima i ogriješili
se.
Čovjek ima bezbroj
mogućnosti da ostane uspravan, gord i može se oduprijeti tendiranoj tehničkoj
pošasti, sredstvima za javna priopćavanja, despotima koji bi monopolistički
harali, umišljajući da mogu uzeti ulogu Apsoluta, koji bi obnašali dužnosti po
želji bez odgovornosti; utoliko bi demagogijom kompenzirali ispraznost, što je
apsurdno.
Zbog manjka spoznaje
hipnotizirani „filozofi“ više ističu sredstva za javno priopćavanje dok
nesvjesno pripomažu otrovnoj magli despota (neredu koji kontrolira:
zakonodavnu, sudsku i izvršnu vlast) i truju, ne znaju da afirmativnoj istini –
životu ne trebaju tendenciozni atributi i po zlu nametnuti kraljevi.
Za istaknuti je internet kao
pripomoć dijalogu, preko kojeg se dijalogom treba i može razbistravati
zaprljana voda, i dalje zasluživati slobodu da život radosno teče. Dakle i uz
pomoć interneta - dijalogom poticati na hrabrost radi spoznaje, prosvjetljenja,
slobode i radosti, a onda ovakav stil pojedinca ili naroda u cjelini prati
sreća!
Upozorenje svima koji guše
hrabrost i dijalog što suportira život, posebno despotima kao preprekama -
opomena!
Dakle, uočilo se kako
zakoni, koji nisu od mudraca, su otrovna magla, (a tek pobjeđuju žrtvovanjem
naoružani mudraci – proroci . . .), da se život lomi na ekcesima
stranačkih borbi, što se realizira i pomoću sredstava za javno priopćavane,
koja se koriste kao monopol u skladu s monologom despota. Zato se u državi
trulež može uništiti samo silom, potom štititi i unapređivati opće dobro,
zdrave uvjete životu pomoću samopouzdanja, oruđem duševnih moći naroda.
Internet kao tehnička
pripomoć dijalogu, radi duhovnog preporoda može biti u funkciji dijaloga, u
borbi protiv neurednih despota, čovjeku dok se izdiže na razinu zaslužene
slobode, kao moralno, dostojanstveno i časno biće.
Zagreb-Zadar, 1. siječnja
2013. godine
STRANKA HRVATSKOG
ZAJEDNIŠTVA
Nema komentara:
Objavi komentar