SODOMA
I GOMORA UVIJEK OPOMINJU
Ovozemaljske lutalice,
kao nepozvani gosti, očigledno su bez časti i dostojanstva i kao takvi su
opomena čovjeku, opominju čovjeka - kada nije budan, u ime Života. Dakle,
koliko je časno čuvao svoje ognjište - u ime Života - iz kojega sve potječe,
presuđuje sam sebi. Žrtvujući se u ime Života, pojedinac dalje nastavlja
živjeti preko obitelji u svojoj zajednici. Ako zajednica propadne, jer je
prihvatila razloge propasti Sodome i Gomore …, kao odraz oholosti i
nezahvalnosti, čovjek postane rob po istim razlozima kao i lutalice.
Isus i sveti Ivan
prolazeći ulicama Jeruzalema nisu čuli židovsku riječ – jezik, već jezike
okupatora Židova: grčki i latinski. Očigledno stanje, na židovskim zemaljskim
prostorima u Izraelu, ukazivalo je Židovima na uzroke, koji ih nisu poticali na
spašavanje od propasti, jer nisu vidjeli sebe kao odmetnike, egoiste što je i
bio uzrok njihovoga posrtanja. Lutalice se nametnu porobljenom narodu, pa kao
okupatori dijele i materijalno bogatstvo porobljenog naroda domaćim farizejima,
kako bi urušili čast i dostojanstvo, temelje židovskog naroda.
Samokritika je i odraz
iskustava, čuvar je i odlika obraćenika, kojom je ozdravio dušu i vratio
samopouzdanje. Suprotno, farizejština je odraz egoizma i uzrok propasti jednog
naroda, jer su oholi materijalisti, potom otuđeni, zaboravili živjeti u ime
Života. Poigravanje s čašću i dostojanstvom, temeljem ognjišta i zajednice, što
je uvjet zdravoj obitelji i zajednici, želje su i cilj farizeja – faraona.
Dakle, nered na
ognjištu pozove i otvori vrata nečasnim lutalicama, koje nisu opomenuli zakoni
Sodome i Gomore i carstva mrtvih. Slični sličnima teže …, svrstavajući se po
željama i navikama, kao žrtve privida postanu pohotni egoisti …, koji ne
razlikuju bitno od nebitnoga. Zato se, kao robovi privida, na razvratnim
trgovima prodaju radi „užitaka“, kao robovi gole egzistencije na osjetilnoj
razini, što ne priliči zdravoj duši čovjeka.
Dakle, samokritika
čovjeka potiče da analizira i spozna sebe prema načelima Života, kako bi
izbjegao zamke i posljedice odmetništva …, da spozna što znači biti rob gole
egzistencije, koja je uzrok svih zamki… Dakle, gola egzistencija uvijek je
izazov za osjetilnu razinu čovjeka, dok se na modernim trgovima trguje dušama.
Takav čovjek nije samokritičan, pa kao žrtva želja se usami …, nakon toga ne
pomaže mu odmetništvo u urušenoj zajednici. Sloboda je odraz spoznaje, koja se
samokritičkim angažiranjem zasluži.
Porobljeni narodi sami
pripreme uvjete lutalicama – koji razore ognjišta čovjeku u darovanim
zemaljskim uvjetima. Odmetniku je egoizam zamka – koja očigledno ne opominje,
dok druge i sebe uništava. Opomene i samokritika potiču da se uoče zamke i
spozna kada i zašto je otpočeo očigledni nered u kući.
Zato Hrvati trebaju, i
od 1990. do 2o22. godine, analizirati sebe i svoje predsjednike kao uzroke
nereda, koliko su živjeli u ime Života, što posljedično proživljavaju i osobno.
Očigledno je opominjalo od kada su Hrvatima uglavnom predsjednici, premijeri i
visoki činovnici porijeklom stranci ili potomci hrvatskih janjičara, što je
nesretna stvarnost na hrvatskim prostorima. Odgovor …, Hrvati urušavaju sami
sebe, jer ih okupatori svojim zamkama očigledno pobjeđuju …, Život ne treba
atribute čovjeka. Zato se „časni“ Hrvati trebaju angažirati odgovorno, prema
načelima Života - u ime hrvatskoga općeg dobra. Očigledno opominje, i preko
tjelesnih očiju, kada se razdvaja narod. Uzrok su neradnici, mazohisti kao
žrtve praznih obećanja.
Lutalice, u ime gole
egzistencije, otkrivaju želje u mraku …, dok obećavaju porobljavaju narode …,
kao žrtve privida. „Idealnim“ obećanjima urušavaju ognjišta i veselje u
darovanim uvjetima Oca. Okupatori se koriste i znanostima, pomoću kojih
kontroliraju daljnju spoznaju, dok tendenciozno uvjeravaju mase. Tako
proturječe čovjeku kao odrazu Života i biću mogućnosti, jer kontroliraju rad i
rađanje čovjeka.
Zato su farizeji
prepreka katarzi kao smislu, dok čovjek spoznaje samog sebe bez posrednika.
Čovjek je odraz Života, koji se usklađuje u ime pravednosti u orkestru zajednice.
Dakle, pored Oca - ne trebaju mu farizeji, posrednici sa svojim zamkama i
atributima, sve radi porobljavanja i eksploatiranja čovjeka.
Specifičnost pojedinca
ili naroda upućuje Život da se tako usklađeno ponašaju. Da se probude i
osvijeste …, spoznaju uzroke zašto su kao odmetnici bili sami protiv sebe .
Stvoritelj preko svojih medija – pravednika po žrtvovanju, potiče duše i na
Zemlji u ime Života. Dakle, načela Života, u ime pravednosti, potiču farizeje
na obraćeništvo, i opominju Sodomom i Gomorom, egipatskim carstvom mrtvih i
oholim – modernim ponašanjem čovjeka ... Načela Života ukazuju da posrednici
farizeji lukavo zaustavljaju samoinicijativu - usklađenu s Izvorom Života.
Zadar, srpanj 2022.
godine
dr.
sc. Ilija Barjašić
Predsjednik
pokreta za preporod hrvatskog duha i poticanje
nataliteta
u Hrvatskoj Život
predstojnik
HAZUD-a za poticanje nataliteta u Hrvatskoj
Nema komentara:
Objavi komentar