STRANKA HRVATSKOG
ZAJEDNIŠTVA
PRIOPĆENJE ZA JAVNOST
HRVATSKI NEW DEAL
Dostavljamo hrvatskoj javnosti Program gospodarske obnove koji predstavlja
kralježnicu hrvatskog New Deala, a sadrži dvije skupine strateških projekata.
Prvu skupinu gotovih projekata, koji su izrađeni u okviru gospodarske
strategije EU, čini set od šest projekata koji funkcionalno sačinjavaju jednu
neraskidivu cjelinu, što znači da se moraju realizirati istovremeno, jer
pojedinačno ne znače gotovo ništa, a kao cjelina čine bogatstvo:
1. Izgradnja nizinske, dvokolosiječne i
elektrificirane željezničke pruge Rijeka - Zagreb - Koprivnica
2. Izgradnja matičnog kontejnerskog terminala
"Zagrebačko pristanište" u riječkoj luci
3. Izgradnja velikog poslovno-logističkog
čvorišta "Miklavlje" u općini Matulji
4. Razvoj "Međunarodnog poslovnog centra
Karlovac"
5. Izgradnja višenamjenskog plovnog kanala
Dunav - Sava (Vukovar - Šamac)
6. Izgradnja mreže željezničkih pruga između
lučkih terminala i logističkih čvorišta za unutarnji (interni) prijevoz
kontejnera po strogom normativu matičnih brodova od 75 TEU/h
Drugu skupinu razvojnih projekata
uglavnom čine sljedeći projekti:
- Priprema izgradnje novog matičnog terminala
"Raša-Bršica“ u Raškom zaljevu
- Izgradnja željezničke pruge Rijeka - Koper –
Trieste, koju je projektirala EU u okvirima svoga projekta IMONODE
- Izgradnja konsolidacijskog strateškog
čvorišta "Rugvica" kod Zagreba - Karlovca
- Izgradnja LNG terminala s funkcionalnim
multiplikativnim projektima u svome okruženju na području općine Omišalj
- Izgradnja najmanje 5 specijalnih tankera u
hrvatskim brodogradilištima za transportni lanac u prijevozu LNG od izvorišta
do Omišlja
- Proizvodnja velikog broja željezničkih vagona za
novi sustav MODLAOR kojeg potiče EU svojim kohezijskim i strukturnim fondovima
- Izgradnja većeg broja poslovnih zona uz riječki
prometni pravac do Mađarske.
Na tim projektima radio je tim od 25 najeminentnijih
hrvatskih i europskih stručnjaka iz Hrvatske i svijeta, računajući i lobiste
koji su te programe predstavili EU. EU ih je službeno prihvatila 28.06.2010.
godine u Szczecinu na način da je odabrala Luku Rijeka i riječki prometni
pravac za svoje glavno strateško prema Kini i obrnuto u idućih najmanje 50
godina. To su programi i projekti u koji su uključene gotovo sve europske
zemlje koje u njima pronalaze svoje konkretne interese. Ključni resurs za
realizaciju ovih strateških projekata predstavlja svih sedam međunarodnih
koridora koji su bili presudni da EU ne prihvati luke u Trstu i Kopru za svoju
dugoročnu strategiju, a zemlje središnje Europe sada ulaze u svoj New Deal po
poznatom modelu koji je korišten za razvoj tzv. Zapadne Europe nakon Drugog
svjetskog rata, što RH osigurava ogromnu mogućnost za njezino pretvaranje u
zemlju blagostanja i to iz temelja pozicijske rente.
EU je spremna kompletni program financirati, jer su to
njezini programi i projekti u koji se uključuju gotovo sve zemlje EU. Čak su
izdali certifikat kojim garantiraju svim investitorima za uloženi kapital
upravo u navedene projekte:
Programi gospodarske obnove RH moraju ići u paketu. Jedino
onda je multiplikator 11. Ako idu pojedinačno, nikad se neće kompletno
realizirati i kanal Dunav – Sava – Vukovar - Šamac čekat će još 150 godina da bi
bio izgrađen. Isto je i s drugim programima. Iz tog razloga prodaja segmenta
programa bila bi nenadoknadiva šteta, to
bi bila nacionalna izdaja putem koje se hrvatski narod osuđuje na doživotno
dužničko ropstvo.
Najveća kočnica ne realiziranja programa je nesposobnost
i neznanje političara koje leži u činjenici da oni obmanjuju narod i javnost
svojom bahatošću, lažnim obećanjima, manipulacijama, itd. Oni se boje svakog
razgovora s ljudima od struke, sami sebi lažu da su pokupili sve znanje svijeta
kada su dobili tu funkciju. Ti ljudi preko noći postanu najpametniji na svijetu
i njima ničije znanje ne treba.
Zagreb-Zadar, 13. prosinca 2012. godine
STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
Nema komentara:
Objavi komentar