Život je vječan, a čovjek
po žrtvovanju uskršava i živi!
Sretan Uskrs i puno
veselja svim Hrvatima u Hrvatskoj i dijaspori,
u ime Pokreta za preporod
hrvatskog duha i poticanje nataliteta u Hrvatskoj – ŽIVOT,
želi
dr. sc. Ilija
Barjašić
Predstojnik HAZUD-a za
poticanje nataliteta u Hrvatskoj
SPOZNAJA ČOVJEKA O ŽIVOTU
Znanosti i znanstvenici samo su
pripomoć dok se Život slavi. Koliko spoznajući čovjek, znanstvenik zna očituje
se i toliko se poklapa i sa stvarnošću, utoliko se znanstvenik žrtvuje,
angažira i znanjem potiče razmišljanje o kompleksnosti života.
Čovjek je sretniji dok, bez
kalkuliranja, radi i ne umišlja, jer život je čovjeku zagonetka, oduvijek
- teče u beskonačnost, i ne rješava se samo pomoću znanosti. Ali imaju
odgovarajuću ulogu dok čovjek spoznaje sebe kao mikrokozmos, s naglaskom
na vezu čovjeka sa Stvoriteljem bez koje bi se vatra ugasila. Radeći,
spoznavajući Život kao bit - čovjek ima razloga za veselje, dok neuredan čovjek
sebe zavarava oslanjajući se na slučajnost. Demagoško pokriće preko znanosti
životu ne treba.
Dakle, znanost i znanstvenik po navici
i tradiciji procjenjuju iz nedovoljno kutova, dok žele spoznati kompleksnost od
Stvoritelja do čovjeka i obrnuto, a za što treba i više ustrajati na
beskonačnom putu, živjeti i spoznavati . . . Jer Život je konstanta, a uzrok i
posljedica je čovjek, mikrokozmos po kojem se Život - slavi dok se radi, rađa i
živi. . . Suprotno, nesmotrenošću i kojekakvim kompliciranjem –
kvantificiranjem čovjeku se život zamagljuje.
Dakle, biti budan, živjeti život na
beskonačnom putu i da bi poticao drugog čovjeka da uredno živi smisao je
življenja čovjeku na Zemlji. Po svemu prosuđujući, čovjeku je zajedništvo
sudbina, garancija da u svojoj zajednici radosno živi na Zemlji.
Ništa novo, jedna zajednica treba sve
vrste znanstvenika - radnika da rade – što tko najbolje zna raditi, bez
precjenjivanja znanosti, koja je pripomoć životu na zemlji, uz napomenu -
čovjeku mikrokozmosu ogledalo je makrokozmos.
Život dat kao dar i nije tu za puko
eksperimentiranje i kompliciranje, niti da se udaljuje od Oca. Kao čovjek stvaratelj . .
., tehnikom stvarajući stvari se zanese . . ., može se i postvariti, jer
zaboravi na Život i odanost Ocu. Zato i tako čovjek može i treba ostati uspravno,
da ne griješi i ne posrće. Jer Život –duša kao bit čovjeka je konstanta i treba
vezu i konstantnu pomoć od Oca. Nije čovjek kako sam umišlja perpetuum mobile -
samotvorac, ne može kompenzirati samo svojim stvaranjem. Treba znati cijeniti i
biti zahvalan kao dio Apsoluta da kao čovjek živi po vatri, kao stvorenje od
zraka, vode i plodova zemlje.
Život jest po Apsolutu, a čovjek
ukoliko drugačije umišlja postane neuredan, neodgovoran, pa se kao
stvorenje suprostavlja Životu. Eto kako i koliko su znanosti i znanja od
važnosti. . ., ali i kako mogu biti u raskoraku sa Životom, jer čovjeku kao
stvorenju nisu dovoljna da može kategorički suditi o životu kao Stvoritelj,
a što pokušava . . ., Samo uredna duša - čovjek živi dobro, dok neuredna
i ne živi. Po svojim djelima na Zemlji uzor je ili opomena, slučajnosti nema.
Dakle, po slobodnoj volji čovjek živi
Život kada je u skladu sa Stvoriteljem. Ukoliko se proturječi pravilima života
vrati se kao bumerang - bilo pojedincu, obitelji ili zajednici – državi.
Kulminacija nereda se očituje po dovoljnu razlogu, koliko je čovjek u blatu,
što nakon . . . , samo vatra može čistiti - spašavati i pravdu dijeliti na beskonačnom
putu. Duša se očituje po uzroku svome, potom čovjeka dalje djela prezentiraju
na Zemlji. Dakle, kako se kome po volji čini tako i dočini, za što i odgovara.
Činjenica je da je čovjekovo
fizičko tijelo iz prirode zemljeno, po zasluzi, tj. sudbini i kao materija
sklono kvarenju. A grješni čovjek samo po žrtvovanju ima pristup Izvoru Života.
Gdje nema izvorne topline Životu za
čovjeka samo je posrtanje po prividu i neugoda. Jer gdje nema topline
nema ni ljubavi nema rađanja - života, što je posljedica nereda, a zasluži se i
očituje se kao kaljuža u kojoj se čovjek nađe. Ipak, čovjek se nakon posrtanja
i padova mora ponovno uspinjati, a samo po žrtvovanju može se ustati, izboriti
– izdići se i zaslužiti radost. Dakako po svojim djelima i ponašanju postati uzor,
a ne kao zemljeni na Zemlji, samo stvarenjem uzrokovati beznađe.
U zajednici naročito su odgovorni
„osvješćeniji“, skloni kategoričnim sudovima, koji su tu da u vlastitoj
zajednici potiču na životni red, da bi se život čovjeka nastavio u
zemaljskim uvjetima i po djeci, što hrvatski narod treba spoznati kao garanciju
opstanku.
Dakle, samo žrtvovanjem, djelima
čovjek se uzdiže, koliko potiče na red, rad i disciplinu u ovom svijetu,
po milosti je i nagrađen. Čovjeka pokreće kompleksna duša – Život i ljubav kao
uzrok uskrsnuću, bez čega je tijelo uvijek i samo prah. Ovisno o slobodnoj
volji, čovjek iz ljubavi i po žrtvovanju uskršava i živi dalje. Dakle,
čovjek je po žrtvovanju dobra duša, duša kao kvaliteta uz pomoć Oca, odgovoran
je po sebi i za sebe, tj. ukoliko ne živi uzorno kao mikrokozmos u
makrokozmosu.
. . .
Život traži da čovjek razlikuje između Života i
čovjeka, Života i materijalnog kao privida zbog čega posrće.
U Zadru, ožujak 2013. godine
dr. sc. Ilija Barjašić
PREDSJEDNIK
POKRETA ZA PREPOROD HRVATSKOG DUHA I POT ICANJE NATALITE TA U HRVATSKOJ - ŽIVOT
I
I
Nema komentara:
Objavi komentar